יום רביעי, 26 במרץ 2008

עדיף מאוחר מלעולם לא

אז אמנם פורים נגמר , אבל קבלתי היום קופסא קטנ-גדולה של אזני המן קטנים ואיכותיים מאפה ביתי (והם באמת טעימים ושרמנטיים ) אז החלטתי להקדיש את הבלוגון שלי לפורים שהיה:

1> לכבוד פורים כולם שמחים , שרים רוקדים ו... מתחפשים (בניית מתח באקספוזיציה של הקישור) . האתר הבא מראה שפורים לא פוסח על אף אחד ואפילו גוגל התחפש . להלן הגרסא היהודית - גלאט כשר לחג , שימו לב מה קורה כששמים ערכים לחיפוש ... http://www.thefriedmans.net/jewgle/

2> בפורים נוסעים לכל מיני מקומות , בעצם תמיד נוסעים לכל מיני מקומות - אז זה גם רלוונטי לפסח או בבוקר לפני השעור של ציון , כדיי למנוע עלייה מתנשפת במדרגות אחריי שהגעתם על סף השנייה של שתיי דקות לעשר וחניתם בחניון "הרחוק", וכל זה כי הייתם תקועים בפקק... האתר הבא הוא למעשה ריכוז של מצלמות הכבישים הראשיים בארץ - פשוט נכנסים לכביש שיודעים שצריך לעבור בו ובודקים מה מצבו - יש שם מצלמות שמראות בשידור ישיר את כל מה שקורה בכביש (נראה לי שראיתי חתול נדרס במחלף וולפסון עכשיו) ...http://www.webit.co.il/cam.htm

3> זה אמנם לא קישור אבל אני ארכז את כל התמונות של הטבעות לדיסק - אז אתם מוזמנים לשלוח לי (תמונות פיציות וחמודות) למייל ואני אערוך הכל לתיקיות עד שבת בצהריים ( נגיד 14:00) . המייל שלי הואmeytalzz7@gmail.com

שיהיה אחלה סופשבוע
מיטל צמח

אין תגובות: