יום חמישי, 20 במרץ 2008

בשושו

לא נותר לי עוד על מה לכתוב אז אספר לכם על חנות קטנה ומטריפה שנפתחה לא מזמן.
סיפור שהיה כך היה.....
בקיץ האחרון בעודי ממתינה מחוץ לארמדילו, ניגשה אליי בחורה חייכנית ויפה ומסרה לי מעטפה חומה קטנה, פלטה בשקט: "נראה לי שתאהבי", הסתובבה והסתלקה.... לפני שאספר לכם מה התחבא במעטפה אני חייבת לציין שאחזה בי התרגשות גדולה , נותרתי לעמוד במקומי, חוששת לפתוח את המעטפה שמא אתאכזב. פינטזתי לכמה רגעים שהמעטפה מכילה כתב סודי שיוביל אותי לאוצר אבוד, סתם.. לא עלה אפילו על דעתי. מיד פתחתי את המעטפה וגילית כרטיס ביקור.
בכרטיס היה פלסטר סגור בלימינציה שקופה עליה היה מודפס "שושו" בוטיק נעליים רחוב לבונטין 14 קומה אחת מעל הקרקע דלת שמאלית טלפון: 0544440514
יש שיגידו שחנות נעליים שבוחרת להציג עצמה בעזרת פלסטר לא תשרוד זמן רב, אני מצאתי את הרעיון מקסים. חוץ מזה שהתאהבתי בבחורה היפייפיה שמסרה לי את הכרטיס הייתי סקרנית לגלות מה מציג הבוטיק החשאי הזה. הבחורה היא הגר ניסימוב החנות היא בוטיק נעליים הממוקם בדירת המגורים שלה.
יש לציין שבדיוק באותה תקופה התחלתי לעבוד בלבונטין ויצא לי להתקל בהגר לעיתים תכופות יותר. לפני מספר חודשים קיבלתי ממנה מעטפה נוספת המכריזה על פתיחה רשמית של החנות, הפעם המעטפה היתה גדולה יותר ובתוכה גרביים למדידה (מי שמעוניין לראות.. שמרתי את שתי המעטפות)
אני מצרפת כתבה על החנות וממליצה בחום לכל מי שאוהב נעליים או סתם דברים יפים...
http://fashion.walla.co.il/?w=/2112/1201720/@@/item/printer

סוף שבוע נעים
מאיה

אין תגובות: