יום שלישי, 6 במאי 2008

והיום בתגובות עסקינן

מאד מעניין לקרוא את הערותיכם בנושאים שונים.
בדרך כלל אינכם מגיבים אחד על הערותיו של השני ועל כן בחרתי להרים את השרביט בחלק מהנושאים שציינתם בשבועות החולפים ולהוסיף קצת, לחלוק קצת או להרחיב קצת בהם.
אתחיל בסרטיו של מישל גונדרי בתגובה לדברים שרוני כתבה ואוסיף על המלצתה החמה לצפות בסרטו הראשון של הבמאי המעניין הזה שנקרא "שמש ניצחית בראש צלול" אשר מציג התמודדות של פרידה בזוגיות באופן קצת שונה.

אמשיך לזמר שאורויון גילתה והוא אסף אבידן, אכן זמר מדהים הוא, אך לצערי בהופעות הוא מופיע בהרכב רוקיסטי שפוגע באיכויות הקוליות המדהימות שלו והופך את המוזיקה שהוא עושה למוכרת, מזוהה ומאבד באיזשהו מקום את היחודיות שאותה תשמעו כאשר תאזינו לשיריו ב my space.

למיטל יופי על מציאת הקישור לאתר של המוצרים בתפיסה ירוקה, הוא אתר מעניין כיוון שהוא לא מתעסק במחזור אלא הערכים של שימוש באנרגיה, שימוש נכון ומודע בחומר ובפסולת ועוד.
ואם בכנסי אוריגמי עסקינן אני מצרפת לכם במייל קובץ בעניין קיפולי אריזה יפניים שעשויים מריבוע בד שיכול לארוז כמעט כל דבר וכל פעם הערכים והמופע הויזואלי משתנים.

לאוהבי ספרי הפופ אפ אני מצרפת קישור לסרטון על ספר הא"ב באנגלית.
http://www.youtube.com/watch?v=wnZr0wiG1Hg

לכל אוהבי הבובות ובובות הבריסטול הדפס, קפל והדבק מצורף אתר שמציע סוג נוסף של קיפולים לבובות מקיפולים
http://www.nicebunny.com/downloads/nicebunny_paper_main.php
לא יכולתי שלא להוסיף את החברה החדשה בעולם הקיפולים הכבשה העתידית שלכם שתלווה אתכם ביום העבודה ותנחם אתכם בימים קשים http://www.ito-partners.com/needagoat/

מידי פעם היו לנו כאן ממטרים קלילים של אינפורמציה על עיצוב ירוק או מודעות סביבתית. אני מצרפת כאן קישור לאתר שמזמין מעצבים לקחת דוגמאות של שטיחים שנשלחות לארכיטקטים ולאנשים בתחום הריהוט עיצוב הפנים, ולהפוך אותם למוצר כלשהו. הסיסמא שלהם היא Rethink, Reuse, Upcycle
http://www.amplesample.net/2008/about/

מישהו מכם העלה בעבר הלא רחוק קישור לאתר בשם TED, לפני זמן לא רב גם אני נחשפתי לאתר זה בעקבות סרטון על
איש הייטק ישראלי שנאם בכנס הארה"ב בעניין מסויים. צפו ותחוו כל מילה נוספת תקלקל.
http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/203

זהו הגענו להתייחסות האחרונה שלי להפעם. לא מזמן ראיתי קישור לאיורים יפיפיים שנועם העלה לבלוג. נכנסתי לאתר המקושר וכשראיתי את האיורים הלל נזכרתע בצלמת גרמניה שאני מאד אוהבת שעושה עבודות מאד סוריאליסטיות פלסטיות
אולי גם אתם תאהבו http://www.lorettalux.de/ ואולי אתם בכלל מכירים אותה.

מקווה שתהנו ותרחיבו את אופקיכם

אין תגובות: