יום שישי, 4 באפריל 2008

יום שישי את יודעת

ובפינתינו הפעם : פינה מבולגנת ללא כותרת מיוחדת במיוחד אבל יהיה כיף - נשבעת באוהלים!

1> אז נכון שהתרגיל הראשי הוא בזמן - אבל בשביל להנציח זמן צריך מצלמה , אז למי שאין מצלמה או למי שיש ואוהב להרכיב דברים - האתר הבא מציע פריסות בחינם של מצלמות חריר - כמו שעשינו שהיינו קטנים , מורידים את הפריסה ומדפסים גוזרים מקפלים ועובדים לפי ההוראות ו..בוואאלה יש לכם מצלמה (מצלמת חריר - שלא תצפו לאיזה קאנון או מינולטה ותבואו אליי בטענות אחר כך...) http://pro.corbis.com/creative/readycam/

2> האמת שאף פעם לא הערצתי איזה דמות סטייל אדם או סער פיין (ההוא עם הגבות מצעירי תל אביב) אבל יש הרבה אנשים שאני מאד מעריכה ויש גם כמה יצורים שאני מחשיבה כגיבורי תרבות. אחד מהם הוא בוב ספוג - אני יודעת שזה נשמע מפגר אבל מדובר בתכנית שהיא פשוט תרפיה למוח. אז נכון שלא ראיתי אף פרק כבר כמה חודשים אבל יש שם דברים שכבר לא מראים היום לילדים וזה מקסים בעיני. היה פרק שבוב ספוג קנה טלויזיה עם מסך ענקי בגודל של מליון אינץ' ואז זרק אותה לפח ובעצם הוא קנה את הטלויזיה הכי גדולה כדי לבנות בית ממהקרטון שלה... (אני הייתי מקבלת אותו לחברה וסביבה רק בגלל זה) אז למי שלא מכיר הינה קישור http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%95%D7%91%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92_%D7%9E%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A2

עד כאן להפעם - שתהיה שבת שלום
מיטל צמח

אין תגובות: