יום שני, 21 באפריל 2008

מסיפורי נעמה1

היי כולם,
וחג שמח
?

רציתי לשתף אתכם במשהו ממש ממש ממש מבאס שקרה לי.
זוכרים שלא באתי להגשה של הטבעות כי הייתי בבית משפט?
אז זה היה משפט שבו מדינת ישראל תבעה אותי על נהיגה בחוסר זהירות, כי לפני שנתיים הייתי מעורבת בתאונת דרכים, עם איזה אופנוען ערס קטן ואידיוט, שהחליט להיתקע בי.
נו, חולון, ככה זה...

אז מסתבר שזה לא נגמר בתיקון של האוטו, כי תבעו אותי, וזה כבר הפך להיות סיוט מתמשך עם מלא דיונים בבית משפט, ומלא פרוצדורה ארוכה ומייגעת. וסוף סוף זה נגמר.
רק חבל שזה לא נגמר כל כך טוב...

כי מה שקרה זה שקיבלתי קנס של 1800 ש"ח ושלילת רשיון לחצי שנה ועוד 3 שנים על תנאי.
כיף חיים ממש...
:(

והסיבה שאני מספרת לכם את זה היא כדי שתלמדו מהטעויות שלי, ולא תגיעו לאותו מצב.
מה שאומר, שקודם כל, תעשו הכל כדי להימנע מתאונות. אבל בהנחה שאין לכם נטיות אובדניות ושאתם לא באמת רוצים לעשות תאונות בשביל הכיף שלכם.. אז... אם במקרה קורה לכם משהו כזה, תתייעצו עם כל עורכי הדין שאפשר, ואז תקחו את הכי טוב שיש כדי שידאג לכם. ובאופן כללי, תדעו שרוב המשפטים מהסוג הזה מסתיימים בהרשאה, אז עדיף ללכת על איזושהי פשרה באמצע.

אל תגידו שלא אמרתי לכם...

נעמה

תגובה 1:

meytal zemach אמר/ה...

נעמונת - סיפורך נגע לליבי כמו סרט ערבי בערב יום שישי.

אני דוגלת באימרה כל כלב ביג'יומו- אל תדאגי גם הנהג אופנוע המנוול יבוא על שכרו יומאחד - ויהיה בסדר :L)