יום שלישי, 4 במרץ 2008

אווווווווווווווו מתחילים להריח ריח של סופשבוע

והפעם בפינתינו:

* סופשבוע כידוע זה זמן אופטימלי להתיחד עם המגב ולפזז שירים תו"כ שטיפת רצפות וניקוי אבק. האתר הבא מציע להשמיע מוזיקה לפי המצב רוח ... כן כן ... בוחרים מצב רוח והאתר הפרחח פשוט מנגן לכם מוסיקה שתתאים למצב הרוח שלכם, אתר נחמד שינעים את הזמן בין תריס לתריס http://www.musicovery.com/index.php?ct=us

* במסגרת הקורס של גד צרני אני משוטטת הרבה בחנות של הכל בדולר, השבוע יצא לי להצפין גם לחנות של "הכל בשקל" (ואז החנות של ההכל בדולר נראתה לי כמו מותרות) , כן כן בואו נודה בזה - כולנו אוהבים מחיר נמוך , ואם כבר נמוך , אז למה לא בחינם כן כן שמעתם /קראתם נכון האתר הבא שאני אמליץ מרכז בתוכו את כל החינמים והחינמיות בארצנו הקטנטונת וגם בתפוצה הטיפה פחות קטנה http://www.bechinam.co.il/

זהו להפעם . שיהיה אחלה סופשבוע - והמשך שבוע טוב לא פחות
:)
מיטל

תגובה 1:

dafna אמר/ה...

כפרה עליך!!!
האתרי מוזיקה האלו,מאיפה את מוצאת אותם?! ישר אני מכניסה גם את זה למעודפים....
אומנם אני בדקתי אותם עם הכנת מרק עוף ( כן כן עשיתי מרק עוף...:)
סופש מעולה מותק