יום רביעי, 20 בפברואר 2008

GO BLOG

מה קורה חב'רה? יש לי כמה שאלות היות ואני בלונדינית אז קצת קשה לי.איך אנחנו עושים שכל הכתובות יהיו מרוכזות מצד ימין? ככה כתובת-והסבר או לחילופין איך עושים שתיהיה רשימה בצד של נושאים ? זה די יסדר את כל העינין וככה נוכל לחזור אחורה למשהו שעינין אותנו ולא נצתרך לסרוק את כל הבלוג כדי למצוא איזה משהו קטן.מישהו יודע? אין כאן איזה גאון מחשבים/אינטרנט? מישהו מתעשייה ושיווק?! איזה סיסיות אנחנו. באמת.טוב אז היות וכולכם כתבתם על כל מיני דברים רציניים וחשובים אני ישר אמליץ לכולם על משהו אחר לגמרי מלימודים (זה כי אני לא רצינית וחשובה). יום שבת שעבר (לפני הסמסטר) הייתי בהופעה מ-ע-ו-ל-ה של הבלקן ביט בוקס. מי? כן. הבלקן ביט בוקס. זוהי להקה ( שמסתבר כרגע די פופולרית) שאני הולכת להופעות שלה כבר 4 שנים, לפני איזה שנה- שנתיים תומר יוסף הצתרף אליהם ועשה להם מה שעשתה פרגי לבלאק אייד פייז( רק היא היתה כוסית), יענו פרסום.ההופעה היתה בהאנגר 11 וממקורות הבנתי שהיו שם בערך 4000 איש. המוזיקה שלהם היא באלקנית-רגאיי-קופצנית, משמע 4000 איש רוקדים מאוד מוזר ובעיקר קופצים עצמם לדעת. היה תענוג. ממולץ. אני מצרפת לינק של האתר שלהם. כנסו כנסו.
http://www.balkanbeatbox.com/

אין תגובות: