יום שישי, 22 בפברואר 2008

בוקר אור

אתמול מצאתי את עצמי אוכל פלאפל עם דיקו.
כן זה שהיה פעם עם צ'יקו שנעלם יום אחד ולא חזר
החלטתי לקפוץ לחנות שלו באלנבי 138 בת"א רק כדי לבדוק אם במקרה יש לו טבעת קסמים
טבעת לא הייתה לו, אבל כן הראו לי קסם מדליק עם מטבע ובקבוק קולה....
בכל מקרה אם בקשת לראות קסם והתשובה היא "בואי לחצר ואני אראה לך" כדאי לחשוב פעמיים
השמועות אומרות שצ'יקו הראה למישהי קסם אחד יותר מדי.
החנות מאוד מומלת מאוד ובכלל, חנויות קסמים תמיד מהלכות מבחינתי על הגבול שבין הילדותי הקסום
לגרוטסקי והמתחזה ולפגוש את דיקו בפלאפל הזכיר לי בדיוק את זה.

אני מצרף לינק לאתר של גיורא אוריין.
לגיורא תואר שני בעיצוב אבל הוא בעיקר מפיק ובין השאר הקים את "סוהו" בדיזינגוף סנטר
באתר כתבות בעברית על עיצוב בעולם והרבה על עיצוב ישראלי מנקודת מבט ישראלית
מה שלפעמים חסר באתרים מהעולם.
http://www.notes.co.il/giora/index.asp

* * *
מי שהצליח להשתחל היום לכנס בסוזן דלאל עם
פטרישייה אורקיולה- הרוויח.
נסיון פתטי שלי להשיג כרטיס אתמול בלילה הסתיים בכשלון בבאסה ובסושי.
יום טוב

נועם



אין תגובות: